Výstrahy: lavínové nebezpečenstvo Mierne Sneh a ľad - 1. stupeň

Výzva na predloženie ponuky zákazka s nízkou hodnotou

Výzva č. 1

(Podľa ustanovenia § 102 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.)

1. Identifikácia verejného obstarávateľa

Názov organizácie: Horská záchranná služba Vysoké Tatry,
Sídlo organizácie: Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry,
IČO: 37879693
Kontaktná osoba pre verejné obstarávanie: pplk. Ing. Karol Chvála
Telefón: 052 78 777 24
E –mail: chvala@hzs.sk

2. Predmet zákazky
Predmetom je kancelársky pre oblastné stredisko HZS v Starom Smokovci.

Druh – Tovar kancelársky nábytok

 

Názov – rozmery sú udávané výška x šírka x hĺbka. Materiál z melaminovanej DTD hr.18 mm, lamino calvados. Pracovné dosky stolov, horné dosky kontajnerov a krycie dosky všetkých nízkych skriniek hrana 28 mm. Hrany ABS hr. 0,5 mm na skriňových korpusoch, hrany ABS 2mm na pracovných doskách stolov, podnožiach stolov, dverách skriniek a čelách zásuviek.

Počet kusov

Skriňa na lyže a lyžiarky -260x45x45 cm

28

Skriňa na náradie s policami – dvojkrídlové dvere -230x 100x 40 cm

3

Skriňa delená kombinovaná s policami a dvierkami -220x80x35 cm

5

Skrinka delená s dvierkami, kombinované dvierka drevo sklo- 170x120x60 cm

5

Posteľ 200x100cm vrátane matraca

1

Skrinka na audio –video -140x50x50cm

1

Konferenčný stolík

1

Regál skladový kovový – 200x100x50 cm

4

Zásteny z poplastovaného drôtu – 250x125cm

6

Stolička kancelárska s opierkami na ruky a kolieskami – regulácia uhlu operadla,regulácia výšky operadla a vzdialenosti operadla od sedadla, krížový podstavec čiernej farby, látka 100 % polyester, 45 000 martindale

2

Stolička kancelárska s opierkami na ruky – regulácia uhlu operadla,regulácia výšky operadla a vzdialenosti operadla od sedadla, krížový podstavec čiernej farby, látka 100 % polyester, 45 000 martindale

32

Cena spolu bez DPH v Eur

 

3. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH v Eur – 9.990 €.

4. Lehota na predkladanie ponúk

11.04. 2013 do 09.00 hod
(Ponuka predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk bude vrátená uchádzačovi).

5. Miesto na predkladanie ponúk

Názov organizácie: Horská záchranná služba Vysoké Tatry,
Sídlo organizácie: Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry
Kontaktná osoba pre verejné obstarávanie: pplk. Ing. Karol Chvála
Telefón: 052 78 777 24
E –mail: chvala@hzs.sk

6. Jazyk ponuky

Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

7. Kritériá na vyhodnocovanie ponúk

Najnižšia cena pri splnení technických požiadaviek.

8.Typ zmluvy a trvanie zmluvy

Kúpna zmluva na dobu určitú do 31.12. 2013

9. Miesto a termín poskytnutia služby, dodávky tovaru, uskutočnenia stavebných prác

Starý Smokovec 23, 062 01 Vysoké Tatry, Rok 2013.

10. Doplňujúce doklady a informácie

Čestné prehlásenie uchádzača o úplnosti a pravdivosti všetkých údajov uvedených v ponuke. Cenová ponuka bude obsahovať ceny bez DPH za jednotlivé položky. Súčet jednotlivých položiek bez DPH bude tvoriť cenu predkladanej cenovej ponuky. Cena za predmet zákazky zahrňuje aj montáž. Predmet zákazky bude financovaný s prostriedkov ROP 2007- 2013 .

 

 

Výzva č.2

(Podľa ustanovenia § 102 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.)

1. Identifikácia verejného obstarávateľa

Názov organizácie: Horská záchranná služba Vysoké Tatry,
Sídlo organizácie: Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry,
IČO: 37879693
Kontaktná osoba pre verejné obstarávanie: pplk. Ing. Karol Chvála
Telefón: 052 78 777 24
E –mail: chvala@hzs.sk

2. Predmet zákazky

Druh: Tovar, Služba, Práca  – licencie

Technická

Počet

Cena za t.j.

Cena spolu

 

jednotka

t.j.

bez DPH v EUR

bez DPH v EUR

Sowtvér MS Office standard 2013

1 kus

19

 

 

SW Antivir Eset

1 kus

19

 

 

 

 

 

 

DPH 20%

Cena spolu s DPH

 

 

 

 

3. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH v Eur – 4 700,- €.

4. Lehota na predkladanie ponúk

10.04.2013 do 10.00 hod
(Ponuka predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk bude vrátená uchádzačovi).

5. Miesto na predkladanie ponúk

Názov organizácie: Horská záchranná služba Vysoké Tatry,
Sídlo organizácie: Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry
Kontaktná osoba pre verejné obstarávanie: pplk. Ing. Karol Chvála
Telefón: 052 78 777 24
E –mail: chvala@hzs.sk

6. Jazyk ponuky

Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

7. Kritériá na vyhodnocovanie ponúk

Najnižšia cena pri splnení technických požiadaviek.

8.Typ zmluvy a trvanie zmluvy

Kúpna zmluva na dobu určitú.

9. Miesto a termín poskytnutia služby, dodávky tovaru, uskutočnenia stavebných prác

Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry, Rok 2013.

10. Doplňujúce doklady a informácie

Čestné prehlásenie uchádzača o úplnosti a pravdivosti všetkých údajov uvedených v ponuke. Cenová ponuka bude obsahovať ceny bez DPH za jednotlivé položky. Súčet jednotlivých položiek bez DPH bude tvoriť cenu predkladanej cenovej ponuky. Predmet zákazky bude financovaný s prostriedkov ROP 2007- 2013 .